Klacht HelloFresh: HelloFresh stuurt dagelijks ongevraagde mails zonder dat ik mij ergens voor heb aangemeld, dus ik er

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 553946
Gebruiker
Jeebee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ongewenste mail

De oplossing

Per direct de maillijst aanpassen en mijn gegevens verwijderen.

berensjelle@gmail.com

1 reactie

  1. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Beste J. Berens,

    Bedankt voor het bericht en vervelend om te horen dat je ongewenst mailtjes van ons ontvangt. Ik wil je hier graag mee verder helpen, maar kan helaas vanaf hier jouw gegevens niet inzien. Je kunt met onze klantenservice contact opnemen via: www.hellofresh.nl/contact-page zodat we je direct kunnen helpen.

    Groeten,
    Nikki

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeebee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eerst lidmaatschap beginnen. Dit wil ik niet. Een klacht bij de ACM wirdt mijn volgende stap.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over HelloFresh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen