Klacht HelloFresh: incasso zonder levering

Klachtnummer
# 106904
Gebruiker
Peter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

HF heeft ons na het leveren van een proefpakket laten weten dat we lid zijn geworden. Wij hadden de indruk dat het een eenmalige order betrof. Bij nalezing klopt de misleiding.
We sturen er een mail over naar de klanten service, ze vinden dat we moeten betalen.
Na enig aandringen zegt men toe om uit coulance ons uit het systeem te halen. Toch gaat men over tot incasso. Omdat we die blokkeren gaat men mailen en aandringen op betaling. Het gaat om een luttel bedrag maar de mentaliteit van HF is duidelijk. Weinig service en vlug geld verdienen. We wachten af maar laten het eventueel voor de rechter komen.

De oplossing

Creditering en excuses

1 reactie

  1. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Beste Peter,

    Bedankt voor je bericht. Mijn excuses voor de late reactie. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Vervelend dat je niet van het lidmaatschap op de hoogte was. Het was niet onze bedoeling om jou te misleiden of op te lichten. Daarom wil ik je namens HelloFresh mijn oprechte excuses aanbieden.

    Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag!

    Groet,
    Ard-Jan

Ook een klacht indienen over HelloFresh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen