Opgelost door HelloFresh: Lidmaatschap opzeggen binnen bedenktijd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 167648
Gebruiker
Maurice
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Onlangs werd ik op de markt in Delft door een verkoopster geïnformeerd over jullie formule. Het leek me leuk om gebruik te maken van de 3 proefpakketten, om het op deze manier uit te proberen.

Echter nu ik thuis de bestellingen wil plaatsen zie ik het grote bezwaar waar ik op afhaak. Bestellingen moeten uiterlijk voor woensdagavond doorgegeven worden voor de levering van daaropvolgende week.

Aangezien het aantal mensen dat thuis mee-eet telkens varieert en dit pas maar 1, 2 dagen van tevoren weet, werkt in mijn situatie het niet om de pakketten al meerdere dagen van tevoren te moeten bestellen.

Gewenste oplossing

Het onmiddelijk stopzetten van het lidmaatschap (en toekomstige bestellingen) zonder kosten in rekening te brengen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Beste Maurice,

    Bedankt voor je berichtje. Wat vervelend dat je eerder niet op de hoogte was van onze deadline op de woensdagavond. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, sorry daarvoor.

    Ik heb jouw lidmaatschap opgezegd, daar heb je nog een aparte e-mail over ontvangen. Daarnaast kon ik helaas de betaling van de eerste box niet meer tegenhouden. Deze wordt eerst afgeschreven van jouw rekening en binnen enkele dagen weer teruggestort.

    Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag!

    Groet,
    Ard-Jan
  2. Auteur
    Maurice
    Datum
    Zoals gevraagd lidmaatschap stopgezet en de reactie was snel

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over HelloFresh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen