Opgelost door HelloFresh: Maaltijd niet volledig maar geen terugbetaling wel minieme korting die we niet willen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 403408
Gebruiker
Wu
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In ons gerecht ontbrak bij levering het hoofdbestanddeel (Portobello) waar we pas achterkwamen bij het maken van het gerecht. Contact gehad met de helpdesk die gingen vergoeden. De dame zei dat de portobello ging vergoed worden. Onze supermarkt verkocht geen portobellos kwamen we de dag nadien achter en een passend alternatief vonden we niet. Sowieso waren de ingredi├źnten toen reeds over de datum. Dan maar weggooien. Bleek het terugbetaalde bedrag een korting van 2 euro 64 te zijn op onze volgende box (terwijl we een aantal jaar geleden wel de maaltijd vergoed kregen) die we niet willen gezien de onbetrouwbare levering. Opnieuw contact met de helpdesk, ze wilden het vergoedde bedrag wel verhogen tot 6 euro maar geen terugbetaling. Bovendien werden we door de helpdesk toen we heb hierop aanspraken uitgemaakt voor leugenaar. Er werd ons ook beticht dat we niet duurzaam waren doordat we de maaltijd (die dan al over de datum was) hadden weggegooid ipv gewoon een vegaburger te kopen (want dat is toch idem aan een portobello?). Dit was de druppel. Bovendien wilde de dame in kwestie niet antwoorden waar ik dan een klacht kon indienen

De oplossing

Een terugbetaling van het overeengekomen bedrag op onze rekening.

1 reactie

  1. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Wouter,

    Dank voor je review en wat jammer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad. We waarderen het als je de tijd neemt om het ons te laten weten als het onverhoopt niet goed is gegaan bij de bezorging of kwaliteit van producten.Excuses voor het feit dat dit nu niet goed is gegaan.

    Ik denk heel graag met je mee! Ik heb per e-mail contact opgenomen voor een oplossing en ik hoop dat we je nog eens positief kunnen verrassen.

    Laat het vooral weten als er nog verdere vragen zijn.

    Groeten,
    Kelly

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wu
Datum
Uiteindelijke oplossing
Maaltijd vergoed met korting op toekomstige boxen indien geinteresseerd (denken we over na)
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over HelloFresh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen