Klacht HelloFresh: Maaltijdbox niet bezorgd

Jeroen

Op zondagmiddag zou onze maaltijdbox bezorgd worden. 5 dagen lekker eten, dus geen boodschappen gedaan. Om 3 uur werden we echter gebeld dat de chauffeur ons huis niet kon vinden, 2 uur later dat de box 's avonds tussen 9 en 11 bezorgd zou worden, en nog 2 uur later dat de box helemaal niet meer zou komen. Dinsdag zou de eerste mogelijkheid zijn. Na ons protest werd beloofd dat de maaltijd die we zondagavond hebben laten bezorgen, om toch wat te eten te hebben, zou worden vergoed. Daarna werd ook een gratis box aangeboden op dinsdag. Omdat we het weekend daarop weg zouden zijn hadden we daar niet veel aan, dus hebben we dit aanbod afgewezen. De irritatie was natuurlijk groot dat HelloFresh ons gezin op zondag zo liet zitten.
Vervolgens per email een klacht ingediend bij HelloFresh. De beloftes om de bezorgmaaltijd te vergoeden en een gratis box waren als sneeuw voor de zon verdwenen. Ook na protest is de maximale compensatie van HelloFresh nu een tientje korting op een volgende box.

Wij vragen wat HelloFresh eerst heeft beloofd:
- geld terug voor de niet geleverde box (€ 24,50, is toegezegd maar nog niet ontvangen)
- vergoeding van de maaltijd die we zondagavond hebben laten bezorgen (€ 18,-)
- een gratis maaltijdbox voor 5 dagen, 2 personen, ter compensatie van de ergernis dat HelloFresh ons heeft laten zitten

HelloFresh
    Beste Jeroen,

Bedankt voor je bericht. Mijn excuses dat we niet eerder in staat waren om te reageren op jou klacht. Vervelend om te lezen dat de levering van de box niet helemaal goed ging. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor. Ik heb je ook nog een aparte e-mail hierover gestuurd.

Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag.

Groet,
    Ard-Jan

Ook een klacht indienen over HelloFresh?