Klacht HelloFresh: misleiding

rolanda

Zojuist iemand aan de deur gehad die mij een flexibel abonnement van Hello fresh aanpraat. Volgens deze meneer kan ik binnen 8 dagen zonder verdere verplichtingen en kosten dit opzeggen. Na alles afgehandeld te hebben krijg ik een papiertje in handen waarop staat dat dit pas na afname van twee boxen kan. Ondanks dat ik hier specifiek naar gevraagd heb is dit niet vermeld. Hierdoor viel ik mij behoorlijk misleid en wil ik graag per direct opzeggen, maar deze meneer is opeens nergens meer te vinden!

Per direct een opzegging van het lidmaatschap zonder verdere verplichtingen en kosten. Daarnaast geen automatisch incasso

HelloFresh
    Beste Rolanda,

Bedankt voor jouw bericht. Excuses dat we jouw klacht niet eerder in behandeling hebben genomen. Wat vervelend om te lezen dat je niet juist bent ingelicht door mijn collega, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat jouw lidmaatschap is geannuleerd binnen de 8 dagen. Ik ga er dan ook vanuit dat jouw klacht naar tevredenheid is afgehandeld.

Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag.

Groet,
    Ard-Jan

Ook een klacht indienen over HelloFresh?