Klacht HelloFresh: Mobielnummer verwijderen uit bestand

Klachtnummer
# 254441
Gebruiker
Jokevanroon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wordt dagelijks gebeld door een anoniemnummer en weet, omdat ik een keer opgenomen heb dat dit van Hello Fresh is. Als ik het belmeniet-register weer invul is het een paar maanden rustig en dan begint het weer.

De oplossing

Kunnen jullie mijn nummer niet gewoon uit jullie bestand verwijderen.

1 reactie

  1. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Joke,

    Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je ongewenst telefonisch door ons wordt benaderd. Mijn excuses voor de overlast.

    Indien je staat ingeschreven in het Bel-me-niet Register, mag je toch nog gebeld worden door bedrijven of organisaties waar je klant van bent, of waarvan je klant geweest bent. Tijdens elk telemarketinggesprek heb je echter wel de mogelijkheid om gebruik te maken van het recht van verzet. Dit betekent dat je tijdens ieder ongevraagd telefoongesprek aan kunt geven dat je in de toekomst niet langer gebeld wilt worden door het bellende bedrijf of organisatie.

    Dit maak ik nu alvast voor je in orde. Ik zorg ervoor dat je uitgeschreven wordt voor onze bellijst.

    Het mag wettelijke gezien maximaal 4 weken duren voordat jouw uitschrijving verwerkt is. Wij streven ernaar dit binnen enkele werkdagen in orde te maken. Hierdoor kan het wel zijn dat je tussentijds nog gebeld wordt. Onze excuses hiervoor.

    Fijne dag!

    Groeten,

    Nina

Ook een klacht indienen over HelloFresh?