Klacht HelloFresh: Na annuleren toch pakket bezorgd

Maria

Na telefonisch contact over annuleren van het pakket werd ik doorverwezen naar de website en heb daar het pakket geannuleerd. Toch werd het pakket bezorgd.
Op dat moment waren wij een week weg en heeft het pakket in onze tuin gelegen.
Bij opnemen contact met Hellofresh werd gemeld dat het pakket niet geannuleerd was, terwijl ik daar telefonisch contact over heb gehad én het pakket op de website van Hellofresh had geannuleerd. Ze hadden wel wat storingen gehad met de website, maar dat was volgens hun zeggen opgelost... Mijn idee hierbij is dat ze hun klanten laten opdraaien voor iets wat in hun website niet goed werkte.
Nu, een jaar later worden we weer met meerdere emails bestookt waarin we worden verzocht het bedrag te betalen. Hoe vaak we antwoorden en nogmaals uitleg geven, er wordt niet geluisterd en de emails gaan door. Ik vind dit niet klantvriendelijk en krijg er een heel naar gevoel bij dat een bedrijf ons wil laten opdraaien voor hun wanprestaties.

Ik wil niets meer te maken hebben met dit bedrijf en ik wil dat ze mij met rust laten. Dus geen emails en geen aanbiedingen meer.

HelloFresh
    Beste Marleen,

Ik heb op je andere berichtje gereageerd en je ook een e-mail gestuurd. Graag hoor ik van je!

Groet,
    Ard-Jan

Ook een klacht indienen over HelloFresh?