Opgelost door HelloFresh: niet meer op account kunnen komen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 174347
Gebruiker
Elisah
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ben al jaren klant van Hello Fresh maar sinds een week of 4 kan ik niet zelf meer mijn leveringen beheren.
Krijg constant "Oeps er zijn wat problemen op deze pagina, probeer het later nog eens"
Alle recepten kan ik wel zien en de pagina begint met wie ik van mijn vrienden een box wil laten proberen.
Daar heb ik totaal niks aan! Ook inloggen via mijn gsm lukt niet dan is er opeens een "serverfout"??? Mij werd aangegeven dat het aan de browser kon liggen... nou niet dus. Later werd er verteld dat er meerdere klanten last van hadden. Is dit een "verborgen" manier om de leveringen van de boxen te blijven doen? Natuurlijk kan ik chatten met een beleefde medewerker maar een oplossing blijft uit. Binnenkort ben ik van plan mijn lidmaatschap op te zeggen als dit niet binnen al te lange tijd wordt opgelost. Jammer... want ik vind het hele concept van hellofresh prima. Graag dus snel weer toegang tot de leveringen van de boxen.

Gewenste oplossing

zo spoedig mogelijk weer toegang tot het GEHELE account. En niet mij nog een paar weken laten wachten.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Beste Elisabeth,

    Bedankt voor je bericht. We zijn inderdaad op de hoogte van dit probleem op het online account. Wij vinden het minstens net zo vervelend als jou. Omdat het een complex probleem is, doen we ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit onwijs vervelend is.

    Het is absoluut geen verkapte manier om boxen te leveren. Je kunt natuurlijk wel altijd je wijzigingen via de klantenservice doorgeven, dan verwerken wij het voor jou.

    We proberen dit technische probleem zo snel als mogelijk te verhelpen. Als ik je ergens mee kan helpen, dan doe ik dat graag voor je!

    Mijn oprechte excuses voor de overlast!

    Groet,
    Ard-Jan
  2. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Beste Elisabeth,

    Graag wilde ik je laten weten dat het probleem lijkt te zijn opgelost. Daarom wil ik je vragen om te proberen in te loggen en wijzigingen door te voeren.

    Graag hoor ik of het is opgelost.

    Groet,
    Ard-Jan
  3. Auteur
    Elisah
    Datum
    heel fijn dat het nu binnen twee dagen opgelost is, wat in een paar weken en diverse chatsessies niet lukte... Hopelijk blijft dit goed gaan.
    Bedankt voor de snelle oplossing en reactie.

  4. Auteur
    Elisah
    Datum
    snelle reactie en oplossing.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over HelloFresh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen