Klacht HelloFresh: Ongedierte in mijn krob sla.

Klachtnummer
# 276825
Gebruiker
RM3435
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste meneer/mevrouw,

Ik maak al jaren gebruik van jullie dienst en ben over het algemeen erg tevreden. Maar wat mij deze week is overkomen ben ik niet van jullie gewend.
Tijdens een gerecht waar een heerlijke verse krob sla bij zit wordt ik verrast door een leger aan ongedierte. Ik heb dit dan ook direct weg moeten doen.
Hopelijk blijft dit bij deze ene keer.

Gr R

De oplossing

Eventueel een extra in mijn volgende box.

1 reactie

  1. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Beste R. Meyers,

    Vervelend dat er iets mis was met jouw box. Bedankt dat je dit aan ons doorgeeft, we gaan er mee aan de slag! Om het goed te maken, krijg je in jouw volgende box een extraatje. Helaas kan ik jouw account niet vinden onder je meegestuurde gegevens. Kun je mij je e-mailadres toesturen naar tevredenheid@hellofresh.nl, dan maak ik dit nog voor je in orde!

    Groet,

    Nina

Ook een klacht indienen over HelloFresh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen