Klacht HelloFresh: ongeldige overeenkomst

Klachtnummer
# 621873
Gebruiker
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb een box ontvangen en is geïncasseerd, welke ik niet besteld heb. Ik heb enkel op de website gekeken om de bestelmogelijkheden te bekijken. Ik heb echter geen box besteld.

Gewenste oplossing

Geen rekening sturen

3 reacties

  1. Auteur
    Datum
    Tot op heden helaas geen enkele reactie mogen ontvangen van #Hellofresh.
  2. Auteur
    Datum
    Nog steeds geen reactie..
  3. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Hello,

    Wat vervelend dat je een box hebt besteld die je niet wilde ontvangen. Kan je mij een whatsapp berichtje sturen naar 0202624446? Dan kijk ik graag even met je mee.

    Groet, Bente van HelloFresh

Ook een klacht indienen over HelloFresh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen