Klacht HelloFresh: Onterecht factuur

Klachtnummer
# 612198
Gebruiker
Michel7544
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 23 july een box ontvangen van jullie terwijl die geannuleerd was door jullie. Ik had de box met een 0,01 cent kortingscode besteld. Vervolgens is die geannuleerd en zonder toezegging geleverd. Ik krijg een factuur van €44,99 en ik wil graag een oplossing.
Kenmerk: CZ7HB56979GKFZP72C

Gewenste oplossing

Factuur ongedaan maken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

HelloFresh is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over HelloFresh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen