Klacht HelloFresh: onverwachte bestellingen

Klachtnummer
# 162319
Gebruiker
Romy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik werd vandaag aangesproken door twee mannen van uw bedrijf en zij legden mij het principe van uw bedrijf uit. Er werd gelijk een account voor mij aangemaakt en een bestelling geplaatst. Mij werd echter niet uitgelegd dat ik drie boxen moet kopen voor ik kan opzeggen! Ik ben niet aangetrokken tot de recepten en wil hier dus ook niet voor betalen. Ik werd gepusht om een account te maken terwijl ik dit niet wilde. Hierom wil ik graag mijn abonnement opzeggen.

Romy Mange

De oplossing

Ik wil graag van mijn contract af.

1 reactie

  1. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Beste Romy,

    Bedankt voor je bericht. Fijn dat we elkaar net even gesproken hebben en tot een goede oplossing zijn gekomen. Mocht je nog vragen hebben dan kan je die altijd aan ons laten weten via ons klantenservice.

    Groet,
    Ard-Jan

Ook een klacht indienen over HelloFresh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen