Opgelost door HelloFresh: Opgelost! Bezorging gepauzeerd, maar toch wordt de box bezorgd. Annulering niet meer mogelijk!

# 181980

Opgelost!
Hellofresh is mij op straat aangesmeerd met het verhaal 3x 1 box van 1 maaltijd. Deze 3 maaltijden krijg je voor de helft van de prijs. Blijkt dat je in 1x 3 maaltijden krijgt voor de helft van de prijs. Vervolgens moet je 2x 3 maaltijden afnemen voor de reguliere prijs. Mij is een ander verhaal voorgehouden. Opzeggen van was niet mogelijk voordat ik 3x 3 maaltijden heb ontvangen! Telkens pauzeer ik mijn bestellingen.
Vorige week kreeg ik bericht dat ik mijn 2e set 3 maaltijden zou ontvangen. Ik heb direct alles gepauzeerd. Net kreeg ik een sms dat ik morgen een box ontvang.
Ik bel de klantenservice om dit te corrigeren. Het antwoord, de box wordt morgen gewoon bezorgd. Ik heb de klantenservice aangegeven dat ik de box niet aan zal nemen en ook niet zal betalen. Helaas dan krijg ik een aanmaning. Ik ben verplicht de box af te nemen. Ik wil geen €40 betalen voor maaltijden die ik gepauzeerd heb. Ook wil ik geen €20 betalen om de box te doneren.

Opgelost naar wens

Ik wil geen box bezorgd krijgen en ik geef Hellofresh geen toestemming geld van mijn rekening te halen. Ik zal de bezorging morgen weigeren, de incasso heb ik al geweigerd. Ik verwacht hier geen kosten, brieven en aanmaningen voor te ontvangen. Ik hoop dat de box morgen niet bij mij thuis wordt geleverd, dit zou zonde zijn van de reis.

HelloFresh
    Hi Mylenne,

Dank voor je bericht. Nogmaals excuses voor de onduidelijkheid.
    Gelukkig hebben we vandaag al gesproken na aanleiding van je bericht op onze Facebook. Fijn dat we tot een oplossing zijn gekomen.

Groetjes, Maria
    MylenneH
    Tot gewenste oplossing gekomen.