Opgelost door HelloFresh: opzeggen hellofresh box

Silvanstaveren

Ook ik ben via colportage benaderd om een hellofresh box (die met behulp van jamie Oliver wordt samengesteld) te proberen. Ik zou niet aan een abonnement vastzitten en na 1 box kon ik zelf bepalen of ik door wilde gaan of niet. Ontvang ik de bevestingsmail blijk ik aan een abonnement vast te zitten van minimaal 3 boxen. En inderdaad staat et bij vermeld dat ik mij niet kan beroepen op de wettelijke bedenktijd. Nou dat geldt echt niet voor een box die pas over 2 weken geleverd moet worden. Ik wil best 1 box afnemen en betalen maar verder wil ik niets meer met HelloFresh te maken hebben. Laat ze eerst maar eens zorgen dat hun verkopers eerlijke informatie geven en niet mensen voorliegen puur om hun targets te behalen! Heb ze al een email gestuurd en maandag hang ik gelijk aan de telefoon om de klantenservice te bellen. Als ze het niet netjes afhandelen maak ik er werk van . Doen ze dat wel dan zal ik dat ook laten weten!

Ik wil 1box afnemen en betalen maar geen abonnement dus na 1 box geen nieuwe levering en afschrijving dus ontbinding abonnement

HelloFresh is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Silvanstaveren
    Inmiddels contact gehad met Rianne van de klantenservice. Uitgelehd wat de verkoper heeft verteld en zij heeft voor mij het abonnement geannuleerd. Zij gaf aan dat het kon zijn dat de betaling wel al geactiveerd is maar als dat zo is wordt het bedrag binnen 10 dagen teruggestort. Mocht ik toch eenmalig een box willen proberen (en dat is dan ook echt eenmalig) dan kan ik een proefbox aanvragen. Ik ben blij met de oplossing en hoop dat de verkopers op straat niet alleen voor de targets gaan .
    Silvanstaveren
    Klantenservice heeft mijn verhaal aangehoord en naar mijn tevredenheid gereageerd.

Silvanstaveren

Ook een klacht indienen over HelloFresh?