Klacht HelloFresh: Opzeggen lukte niet!! En alweer ongewenst een box moeten afnemen!

Klachtnummer
# 151761
Gebruiker
M
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tijd geleden heb ik geprobeerd om het op te zeggen! Aangezien je maar voor een paar maanden je boxen op pauze kan zetten vergeet ik hem nog wel eens uit te zetten. Hierdoor krijg ik soms een box terwijl ik dat helemaal niet wil.
Daarom wilde ik mijn lidmaatschap opzeggen. Maar dit lukte niet! Ik had 15 keer op de bevestigings knop gedrukt maar gebeurde niks. Nu moet ik morgen een box ontvangen en betalen terwijl ik die helemaal niet wil. Kan hem niet annuleren.

De oplossing

Box van morgen annuleren! Ik wil hem niet ontvangen en niet betalen

1 reactie

  1. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Goedemorgen Moniek,

    Dankjewel voor je bericht. Vervelend dat het zo gelopen is. Wij kunnen helaas niet meegaan in de oplossing die jij hier aandraagt. Zoals eerder toegelicht door onze klantenservice, konden wij de box van vorige week niet meer annuleren. Inmiddels is jouw lidmaatschap opgezegd en ontvang je geen boxen meer. Hopelijk schept dit meer duidelijkheid in de situatie.

    Groetjes,
    Frederieke

Ook een klacht indienen over HelloFresh?