Klacht HelloFresh: opzegging genegeerd, geld geïncasseerd

Klachtnummer
# 95720
Gebruiker
eugenius
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op dezelfde dag nadat een Hello Fresh abonnement was afgesloten (voorwaarden werden aan de deur niet duidelijk gemaakt), een schriftelijke opzegging gestuurd. Dag erna gebeld (duurt erg lang, slechte bereikbaarheid). Per e-mail bevestiging gekregen van opzegging (dat ging gelukkig wél goed). Toch wordt er twee weken later € 29,50 geïncasseerd, onder een andere naam dan 'Hello Fresh', zodat je minder snel in de gaten hebt dat het dit bedrijf betreft. De combinatie van agressieve verkooptechnieken met het 'vergeten' af te melden maakt wel duidelijk hoe Hello Fresh zijn geld verdient.

De oplossing

afmelding, transparantie bij verkoop, ophouden met colportage, doen wat er beloofd wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Beste A. Huijgen,
    Excuses dat er hier iets is misgegaan. Heb je inmiddels contact met onze klantenservice gehad om het op te lossen?
    Hartelijk dank!
    Groet, Marlies

Ook een klacht indienen over HelloFresh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen