Opgelost door HelloFresh: Plotseling abbonnement, niet op te zeggen
Details
De klacht
Wij dachten een proefbox te hebben besteld, het bleek dat wij aan een abonnement vast zaten. Op de dag van levering zat er een mail in de mailbox dat onze volgende box alweer klaarstond voor de week daarop. We bleken dus aan een abonnement vast te zitten!Aangezien wij een hele week weg zouden zijn, wilden wij deze niet, maar op de website is niet duidelijk hoe dit kunt onderbreken. Uiteindelijk de klantenservice aan de lijn gehad, het bleek dat dit niet meer te annuleren was! Ik vind het onbegrijpelijk dat dit 5 dagen tevoren niet meer te veranderen is.
Wij hadden de keuze: toch laten bezorgen (en dan zou alles bederven) of annuleren en de helft van de prijs betalen, dan zou de box naar de voedselbank gaan.
Wij wilden opzeggen, maar men drong (lang) aan om het abonnement pauzeren zodat we daarna 'in alle rust' konden beslissen. Met zo'n slechte service willen we niet doorgaan. Wij willen van het abonnement af en ons geld terug van de bestelling waar we niet om gevraagd hebben.
De oplossing
Wij willen1. van het abonnement af
2. geld terug van de opgelegde bestelling.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.