Klacht HelloFresh: Spam en ongewenst geadresseerde post, verwijderen mijn gegevens niet.

J.C.A. Bood

Blijft ondanks herhaaldelijke afmeldingen, klachten , meldingen bij de autoriteit persoonsgegevens mails en post sturen. Zeeeer irritant!

Nooit meer spam of geadresseerde post aan mij sturen en al mijn persoonlijke gegevens verwijderen.

HelloFresh
    Beste J.C.A. Bood,

Bedankt voor het bericht en vervelend om te horen dat je ongewenst mails en post van ons ontvangt. Ik wil je hier graag mee verder helpen, maar kan helaas vanaf hier jouw gegevens niet inzien. Je kunt met onze klantenservice contact opnemen via: www.hellofresh.nl/contact-page zodat we je direct kunnen helpen.

Groeten,
    Amber
    J.C.A. Bood
    Daar heb ik al 2 keer beloftes van gehad, dan is het eventjes en en whoppa, daar zijn jullie weer.
    Ik maak nu iedere keer een melding bij de autoriteit persoonsgegevens, dat blijf ik doen. Of misschien moet ik ook een bericht plaatsen op social media? Ik ben vast niet de enige die jullie irritant vindt.
    HelloFresh
    Hello, bedankt voor je reactie. Wat vervelend om te horen dat je nog steeds berichten ontvangt, ik wil dit graag verder voor je nakijken en hopelijk oplossen. Dit kan ik alleen doen via hellofresh.nl/contact-page, ik zou je dus willen verzoeken om hier alsnog weer contact op te nemen. Mijn excuses voor het ongemak! Groet, Amber

J.C.A. Bood
Steeds opnieuw melden en toch blijven sturen. Ik ben er klaar mee. Na Iedere ongewenste post dien ik een klacht in bij autoriteit persoons gegevens en social media. Zorgen jullie maar dat je de zaken op orde hebt ipv mij en vele anderen te belasten met iedere keer opnieuw een melding doen. 1 keer zou genoeg moeten zijn.

Ook een klacht indienen over HelloFresh?