Klacht HelloFresh: Stalking Hello Fresh

Klachtnummer
# 296380
Gebruiker
Johan88
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik blijf maar telefonisch door HelloFresh gestalked worden. Dit moet echt stoppen!

De oplossing

Mij met rust laten!

1 reactie

  1. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J.M. Struijk,

    Bedankt voor je bericht.

    Wat vervelend dat je ongewenst telefonisch door ons wordt benaderd. Mijn excuses voor de overlast.
    Ik zorg ervoor dat je uitgeschreven wordt voor onze bellijst.

    Het mag wettelijke gezien maximaal 4 weken duren voordat jouw uitschrijving verwerkt is. Wij streven ernaar dit binnen enkele werkdagen in orde te maken. Hierdoor kan het wel zijn dat je tussentijds nog gebeld wordt. Onze excuses hiervoor.

    Fijne dag!

    Groeten,
    Nina

Ook een klacht indienen over HelloFresh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen