Klacht HelloFresh: Stop mijn lidmaatschap en boxen onmiddelijk aub!

Klachtnummer
# 163460
Gebruiker
Jules en Wim Niessen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte HelloFresh,

Ik werd driekwartier geleden aangesproken door een dame van jullie bedrijf op straat. Ik wilde graag nog even uitzoeken of dit wel echt iets voor me was en schreef me in voor de mail voor een bevestiging die ík nog moest bevestigen of ik het wel zou willen het lidmaatschap en de boxen, op voorwaarde dat ik me gelijk uit kon schrijven door een mail te sturen zonder ook maar enige kosten ervoor te krijgen. Ik ben gelijk op jullie site gaan kijken en ben er achter gekomen dat het aanbod van de producten toch niet bij me past en dat niet alleen: mijn ouders zijn het er ook niet mee eens!

Daarom vraag ik jullie om me direct weer uit te schrijven en mijn ingevulde gegevens volledig te verwijderen uit jullie bestand.

En daarbij belangrijk om alle boxen te annuleren en ook de beloofde kostenloze annulering te handhaven.

Met vriendelijke groet,
Jules Niessen

De oplossing

Daarom vraag ik jullie om me direct weer uit te schrijven en mijn ingevulde gegevens volledig te verwijderen uit jullie bestand.

En daarbij belangrijk om alle boxen te annuleren en ook de beloofde kostenloze annulering te handhaven.

Ook wil ik hierbij al vermelden dat ik geen mailtjes wil ontvangen met reclames om mij toch weer te laten inschrijven, want ik vind jullie concept mooi, maar dit concept is helaas niks voor mij en deze visie zal het zelfde voor mij blijven.

Met vriendelijke groet,
Jules Niessen

1 reactie

  1. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Beste Jules,

    Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je niet helemaal juist bent ingelicht. Ik zie dat je eerder vandaag contact hebt gehad met mijn collega Roos. Zij heeft het netjes met jou afgehandeld zie ik.

    Mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag. Excuses voor het ongemak.

    Groet,
    Ard-Jan

Ook een klacht indienen over HelloFresh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen