Klacht HelloFresh: Telefonische overlast van Hello fresh

Klachtnummer
# 323186
Gebruiker
Dee
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Word al 3 weken 3,4 x per dag telefonisch benaderd. Omdat ik ‘t aardig zat ben, heb ik vanmiddag telefonisch contact opgenomen met ‘t verzoek mij niet meer telefonisch te benaderen.

Ben zojuist om 21.20 weer gebeld...😱
Ik sta zelfs in ‘t bel-me-niet register vermeld.

Dit is zwaar irritant, dus stop hiermee!!!



De oplossing

Mij niet meer bellen!!!

2 reacties

  1. Auteur
    HelloFresh
    Datum
    Hi D.G. Hok-A-Hin,

    Bedankt voor je berichtje hier. Wat vervelend dat je nog steeds zo vaak door ons gebeld wordt. Mijn excuses hiervoor, want ik kan goed begrijpen dat dit irritant kan zijn. Wanneer je aan ons doorgeeft dat je wil worden uitgeschreven voor onze telefoontjes, dan kan dat soms enkele dagen duren voordat dit is verwerkt. Onze klantenservice kan deze verzoeken namelijk niet direct zelf in orde maken, dit verzoek wordt doorgestuurd naar de afdeling die hier verantwoordelijk voor is.

    Ik ga er vanuit dat je vanaf volgende week in ieder geval niet meer gebeld wordt. Nogmaals excuses voor dit ongemak.

    Groet,
    Lisa
  2. Auteur
    Dee
    Datum
    Probleem is gelukkig opgelost!

Ook een klacht indienen over HelloFresh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen