Klacht HelloFresh: ten onrechte tot afnemer gepromoveerd, hoewel ik dit niet wenste

A. Veraart

Ik ben onbedoeld, door de veelheid aan informatie, aan een aantal leveringen gekoppeld zonder dat ik dit wilde.
Ik was uit nieuwsgierigheid op hun website aan het kijken en heb toen, naar mijn beste herinnering, voor een bestelling voor dit komende weekeinde geklikt.
Naar later blijkt dat ik een hele serie maaltijden van ongewenste samenstelling en niet overeenkomend met mijn smaak moet gaan ontvangen.
Ik heb geprobeerd - chattend - dit te beëindigen maar hun chatsite stopt simpelweg zonder te antwoorden. Hoewel ik best tevreden was met mijn eerste zending rond 30 Aug.2022 maar thans niet meer wend ik mij tot u. Ik wil niet zomaar verplicht worden tot een contract waar ik zonder dat te willen ingetrapt ben !

Op dit moment stoppen met de ongewenste leveringen, welke per vergissing tot stand kwamen.

HelloFresh
    Hello,

Wat vervelend dat dit zo is gelopen, mijn excuses hiervoor. Je hebt je aangemeld voor een flexibel lidmaatschap. De box wordt wekelijks bij je thuisbezorgd. Indien je een week wilt overslaan of helemaal geen boxen meer wilt ontvangen, dan kun je wekelijks de wijziging doorvoeren via je account. Dit kan tot enkele dagen voor jouw bezorgmoment. Je kunt een whatsapp berichtje sturen naar 0202624446, dan kan ik je helpen met het lidmaatschap opzeggen.

Groet, Bente van HelloFresh

Ook een klacht indienen over HelloFresh?