Klacht HelloFresh: toch kosten ondanks opzegging abonnement

Robbert-janhuijding

na een tijdje naar tevredenheid gebruik gemaakt te hebben van hello fresh wilde wij ons abonnement opzeggen. hier een melding van gemaakt in het systeem van hellofresh.
blijken de bestellingen gewoon door te lopen!!
om onduidelijke reden hebben we 2 abonnementen terwijl we er toch slechts 1 hebben afgesloten. we worden nu al een jaar gestalked voor het betalen van het resterende bedrag van het abonnement.

ik vind de tactieken van Hellofresh zeer agressief en erg ongewenst.

er hoort helderheid te zijn naar de klanten en een bedrijf moet zich niet achter kleine lettertjes verschuilen. Er is nooit helderheid verschaft of deze zogenaamde 2 abonnementen. en zo te zien op alle forums ben ik niet de enige.
ik wil mijn geld terug van het laatste termijn van het abonnement wat is opgezegd

HelloFresh
    Hi Robbert-Jan,

Bedankt voor je bericht. Het spijt me te lezen dat je niet blij bent met onze service.Zeker niet het gevoel dat we je willen geven. Ik ben eventjes teruggegaan in de gegevens en ik zie dat je jezelf eenmaal op straat hebt aangemeld met een korting en een keer zelf via de website. Op dat moment had je inderdaad dus twee lidmaatschappen lopen. Zolang je deze niet beiden beheert kun je onverwachts een box ontvangen. Dit is bij jou gebeurd, mijn excuses dat het jullie in verwarring heeft gebracht.

Omdat het een box van erg lang geleden is en ik begrijp dat het onbedoeld zo is gelopen heb ik besloten het openstaande bedrag kwijt te schelden. Je hoeft dus verder niet in te gaan op de gestuurde herinnering.

Fijne dag,
    Maria