Klacht HelloFresh: Verkeerd ingelicht

Vlekje1

Ik werd op straat aangesproken door een medewerker van Hellp Fresh. Hij bood me een gratis fles olfijfolie aan en vroeg of ik zijn verhaal wilde aanhoren. Om het gratis flesje niet onbedankt te laten, heb ik dit gedaan. Na een heel verhaal vroeg hij of ik interesse had om een keer zo'n box te proberen. Deze interesse was bij mij verkeerd opgewekt. Ik was in de veronderstelling dat een box niet zoveel zou kosten. Hij had het namelijk over 6 euro per maaltijd. Echter blijkt een box al gauw op 37 å 40 euro uit te komen. Ik ben nu gedwongen om een box af te nemen en te betalen, terwijl ik hierover geheel verkeerd ben ingelicht qua bedragen. Als ik wist dat het hier om zou gaan, dan was ik allang doorgelopen. Als student zijnde is dit bijna onbetaalbaar!

Geen verplichte afname van boxen met zo'n hoog bedrag. Kwijtschelden van de verplichting

HelloFresh
    Hi Karijn,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je niet goed met ingelicht door mijn collega. Ik denk dat er wat verwarring is ontstaan omtrent de bedragen. De box die jij hebt gekozen bevat 3 maaltijden voor 2 personen en kost normaliter €39,- Omgerekend is dit zo'n 6 euro per persoon per maaltijd. Jammer dat dit niet duidelijk is geweest. Ik ga er voor zorgen dat we de desbetreffende collega hier op aanspreken.

Ik heb jouw eerste box nu voor je geannuleerd. Je ontvangt nu verder geen boxen meer van ons. Mocht je nog vragen hebben of als ik je nog ergens bij kan helpen hoor ik het graag!

Groeten,

Nina

Ook een klacht indienen over HelloFresh?