Klacht HelloFresh: Verschrikkelijke service voor belachelijke prijzen, voel mij in de maling genomen.
Details
Klacht
Aflever adres afgelopen week gewijzigd, maar bleek in de app niet te zijn doorgekomen. Werd gebeld door de bezorgster, kon het adres niet vinden maar bleek ook om ons oude adres te gaan. Dus contact opgenomen in de chat, want hoe anders… Al 2 dagen hoor ik van meerdere klantenservice medewerkers op verschillende tijdstippen dat de maaltijden alsnog op het nieuwe adres geleverd konden worden maar zijn het gehele weekend niet bezorgd.Vandaag weer contact opgenomen, krijg nu ineens “samengestelde pakketten” want de oude die ik heb gekozen zijn niet leverbaar meer. Geweldig, dus het hele weekend wordt je aan het lijntje gehouden en ben ik thuis om de boxen op te wachten. Om vervolgens nog maaltijden te krijgen die ik misschien niet lust ook. Echt top, je betaald genoeg en dit is dan de klantenservice.
Ik het verleden ook al niet de beste ervaringen gehad met pakketten die snel over de datum waren of waarvan de producten snel weg gegooid konden worden omdat ze al op het randje zaten met leveren.
Maar als ik ze vandaag niet krijg ben ik de definitief klaar mee. Slechte klantenservice, voor veel geld wat je betaald en de maaltijden ook maar “zo zo” zijn. Voordeel van de twijfel was gegeven, helaas snel bewezen dat het onnodig was. Totaal geen vertrouwen in dit bedrijf meer.
Gewenste oplossing
Dat de pakketten in eerste instantie vandaag geleverd worden want ik heb speciaal nu geen boodschappen in huis gehaald. En anders geld terug en account opheffen, never looking back.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.