Klacht HelloFresh: Voedselbox

Malawi

Via Zalando 2 korting pasjes gehad van hellofresh,Dus heb ik voor dat geld 2 boxen besteld plus bijbetaling.Nu kreeg ik vandaag een sms dat ik zaterdag weer 2boxen kreeg.Ik gebeld naar hellofresh en gezegd dat ik niks besteld heb,Nu blijk dat ik een soort lidmaatschap ben aangegaan en dat ze dat via de mail duidelijk hebben gemaakt.Nu moet ik 64 euro betalen voor 2 boxen.ik kon de boxen ook naar iemand anders laten verzenden voor 64 euro.Of de boxen naar de voedselbank sturen en dan nog 34 euro betalen ipv 64.dit is pure misleiding en diefstal.voor die 34 euro had ik zelf een tas vol boodschappen kunnen kopen,

Dat ik die 34euro niet hoeft te betalen en in de toekomst duidelijker is naar de klanten want wat ze nu doen is een vies spelletje

HelloFresh
    Beste Janeth,

Bedankt voor je berichtje. Wat vervelend dat het niet goed is gegaan met het bestellen van de boxen. Het was absoluut niet onze bedoeling om jouw te misleiden of op te lichten. Mijn excuses hiervoor als dat zo leek. Ik heb je hierover nog een aparte e-mail gestuurd.

Graag hoor ik van je!

Groet,
    Ard-Jan

Ook een klacht indienen over HelloFresh?