Klacht Helmspecialist.nl: Besteld TomTom maar bestelling werd geanuleerd door eigenaar de helmspecialist

# 196435
a

Hallo ik had een tom tom 410 besteld om 13.30 bij de helmspecialist met een actie code voor 328 euro .krijg een bevestiging dat het product besteld en betaald is .
Om 14,30 krijg ik een mail dat de bestelling geanuleerd is van wege een mislukte betaling??? ,dus ga ik hem opnieuw bestellen .Zie ik tot mijn grote verbazing dat hij 399 kost,dus stuur ik een mail ,krijg ik te horen dat er een foutje is gemaakt en dat ik hem nu voor 359 euro kan kopen .terwijl als ik op de site kijk dat hij voor 365 staat en als ik de link aanklik hij weer 399 is vreemd?? ik weet het niet meer .
Dacht een leuke koop voor 328 euro te hebben ( heb alle mail bewaard van de aankoop en de conversatie met de service medewerker van de Helmspecialist )

wil graag dat ik mijn bestelde product ter waarde van 328 als nog krijg .
had tenslotte al betaald

Helmspecialist.nl
    Geachte heer, mevrouw Hartogsveld,

Als u uw mail terugleest, kunt u lezen dat u een bevestiging heeft ontvangen van het feit dat wij uw bestelling in goede orde hebben ontvangen.
    Dit is een automatisch ingesteld mail, die iedere klant ontvangt op het moment dat deze een bestelling geplaatst heeft.
    Op een later tijdstip wordt door een van onze medewerkers gecontroleerd of de betaling is gelukt en wordt de bestelling definitief in behandeling genomen. Ook daarvan wordt u via de mail op de hoogte gesteld. Bij het controleren van uw bestelling is gebleken dat uw betaling helaas mislukt is. Om die reden hebben wij uw bestelling moeten annuleren. Hiervan hebben wij u via de mail keurig op de hoogte gesteld.
    Ik heb dit zojuist voor de zekerheid nogmaals gecontroleerd en ik kan u met 100% zekerheid vertellen dat uw betaling mislukt is en dat wij geen betaling van u hebben ontvangen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    H gr, Anke Manager Helmspecialist.nl

Ook een klacht indienen over ?