Klacht Helmspecialist.nl: Krijg mijn geld niet retour !!!

ebeninami

Mijn klacht is eigenlijk exact hetzelfde als mijn voorganger die klaagt over het feit dat hij zijn geld niet retour krijgt met als excuus dat de retour verzonden helm beschadigd zou zijn. Ik de gang naar de rechter wel maken, denk ook te kunnen bewijzen, dat zij niet kunnen bewijzen dan de schade is ontstaan tijdens retour.Omdat tot nu toe geen enkele klager de stap naar de rechter heeft gemaakt ( omdat ze er mee weg komen ) blijven zij zo volhardend in hun onredelijkheid denk ik.Dat het bedrijf niet echt een klachtenprocedure heeft, dat het GEEN KEURMERK heeft , niet verbonden is aan welk geschillencommissie dan ook is ook veelzeggend natuurlijk.Ik kan nu niet tot in de kleinste detail vermelden hoe alles is gegaan ( bewaar sommige feiten ook voor de eventuele rechtszaak ).Ook wil ik via deze weg mensen af raden om zaken te doen met dit bedrijf.Dat er duizenden mensen goede recencie"s over hun zouden hebben geschreven is ook gelogen, hoogstens enkele en dan voornamelijk negatieve.

Excuses voor ontstane ongemak en geld terug

Helmspecialist.nl
    Dhr, Timo Ilksoy uit Amsterdam heeft inmiddels vier maal een bestelling bij ons geplaatst. Bij elke bestelling is volgens dhr Ilksoy iets fout gegaan en wil meneer zijn geld terug. Dit heeft meneer overigens in drie van de vier gevallen keurig terug ontvangen. Meneer stuurt een beschadigde helm terug, en is dan boos dat wij hem niet het volledige bedrag terug willen betalen. Meneer laat andere mensen de rekening betalen en is boos als wij vervolgens het geld keurig terugstorten op dezelfde rekening als waarmee betaald is. Meneer had dit geld namelijk op zijn eigen rekening terug gestort willen hebben .......wij vragen ons af waarom. Meneer heeft bij alle instanties te horen gekregen dat Helmspecialist volledig juist heeft gehandeld en probeert daarom via internet Helmspecialist in een kwaad daglicht te stellen. Wij willen graag iedereen waarschuwen voor dhr Timo Ilksoy uit Amsterdam. Voor referenties betreffende het bedrijf Helmspecialist, wil ik u graag wijzen op de onafhankelijke beoordelingswebsite Kiyoh. Hier vindt u 6500 beoordelingen over ons bedrijf en ziet u dat wij een gemiddeld cijfer van een 9 hebben. Deze website is onafhankelijk en wij als Helmspecialist kunnen geen enkele invloed uitoefenen op deze beoordelingen. Wij doen altijd ons uiterste best om onze klanten tevreden te maken en houden en aan deze beoordelingen kunt u zien dat er een duizenden mensen zijn die goede ervaringen hebben en onze inzet kunnen waarderen. Mocht u iets willen bestellen bij Helmspecialist.nl en twijfels en of vragen hebben, dan mag u altijd even bellen. Wij staan u graag te woord.

Ook een klacht indienen over ?