Klacht Helmspecialist.nl: Product geretourneerd maar geen geld terug !

TON

Hoi medewerkers klachtenkompas,
mijn klacht gaat over de webshop helmspecialist.nl
Ik heb een mooie helm besteld,een HJC integraalhelm IS 16 matzwart ontvangen maar vanwege de maat heb ik de helm geretourneerd, zoals mogelijk.
Nu krijg ik een respons van Ank, de vrouw van de klachtenservice dat ik de helm zwaar beschadigd naar hun heb verzonden . Zij dreigt met foto's, die ik toegestuurd kreeg even later, waar overigens niets duidelijk te zien was. Ik wilde enkel een grotere maat maar nu was dus de enig mogelijke optie van Ank om dus de beschadigde helm weer toegestuurd te krijgen. Ik ben er mee akkoord gegaan, had op het moment geen andere optie, maar wilde graag van dichtbij zien wat de beschadigingen waren.Nu heb ik de helm vandaag op 2-8-2014 weer ontvangen en wat denk je, er is helemaal niets mee aan de hand behalve een vingerafdruk, als je dat een beschadiging mag noemen, dus ik sta een beetje perplex nu en ik heb toch zeker een betere oplossing in het vooruitzicht

een grotere maat dus XXL

Helmspecialist.nl
    Erg jammer als mensen niet eerlijk zijn op dit forum.
    Helaas heeft deze meneer verzuimt om bij het terugsturen van de helm de bijbehorende helmhoes om de helm heen te doen. Meneer heeft mij daar zelfs nog over gebeld, om dit aan te geven. Iedereen zal kunnen begrijpen wat er gebeurt als een mat zwarte helm terug wordt gestuurd zonder enige vorm van bescherming simpelweg en ook nog ondersteboven in een doos gestopt.Deze doos wordt onderweg heen en weer geschud / gegooid en daar kan een helm zonder helmhoes en of andere bescherming niet tegen. Bijgaand een link met vier foto's van de beschadigde helm, waarvan meneer zegt dat hij niet kan zien dat er iets aan mankeert : http://s1033.photobucket.com/user/Helmspecialist-nl/media/Foto3_zps51ca68f6.jpg.html?sort=3&o=2 . Wij hebben meneer uitgelegd dat wij deze helm niet retour kunnen nemen omdat wij deze helm niet meer kunnen verkopen. Vervolgens hebben wij meneer aangeboden om de beschadigde helm gratis terug te sturen. Meneer heeft gebruik gemaakt van dit aanbod. Van dit alles hebben wij zowel op de mail, met foto's en opgenomen telefoongesprekken bewijzen van (ik zal u de ziektes die meneer mij allemaal gewenst via de telefoon maar besparen). Het is absoluut niet onze bedoeling om onze klanten op wat voor manier ook maar te benadelen en als er een klacht is wordt deze ook altijd netjes en volgens de wettelijke vastgestelde normen die zijn gemaakt om de consument te beschermen opgelost. Uiteindelijk hebben wij als bedrijf niet voor niks een gemiddeld cijfer van een 9 (5584 beoordelingen) op de onafhankelijke website van Kiyoh.

Ook een klacht indienen over ?