Klacht Helpling.nl: Slechte coördinatie van de inzet van personeel

Klachtnummer
# 395252
Gebruiker
Regen#Wind
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vanochtend ben ik meegegaan met een statushoudster die ik begeleid naar een schoonmaakadres in Zevenaar voor haar eerste schoonmaakklus nadat Helpling haar dat adres had doorgegeven en zij had geconfirmeerd. Ik ging mee om haar te helpen de weg te vinden voor de eerste keer. Aangekomen op het adres bleek de klant al een schoonmaakster te hebben. In totaal waren wij 16 euro aan reiskosten kwijt en ik een vrije dag die ik speciaal had opgenomen. Daarop volgend kreeg mijn protégé een heel gemene mail van Helpling wat haar erg diep heeft getroffen. Dit is echt niet een goede start voor iemand die zijn best doet om in te burgeren en een zelfstandig eleven op te bouwen. Ik ben er ook zelf erg boos om

Gewenste oplossing

Dit soort on-line organisaties zouden beter in de gaten gehouden moeten worden over hoe zij in praktijk met mensen omgaan.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Helpling.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen