Klacht Hem Energie: Na opgemaak eindnota het terugstorten van de teveel betaalde voorschotten.

Klachtnummer
# 632166
Gebruiker
Sluijters
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beste redactie,

Nu heb ik bij HEM energie een noodgedwongen variabel contract gehad. Hierbij was het maandtarief €380,00 en al in de eerstvolgende maanden verhoogd naar €590,00. Erg vervelend natuurlijk maar alles netjes en optijd betaald. Het contract met HEM energie opgezegd omdat ik toch niet zo'n goed gevoel bij kreeg. Na beëindiging is de eindafrekening en zou de uitbetaling binnen 2 weken gaan plaatsvinden. Ik krijg ruim €1800,00 terug. Echter zijn zij nu 1,5 maand te laat. Meermaals met hun gemaild maar ze hebben continue een smoes van een technische storing/het is doorgezet naar de afdeling/het is opnieuw doorgezet naar de desbetreffende afdeling/het ligt bij de bank te controle etc.
Wat kan ik doen om dit bedrag terug te vorderen?

Gewenste oplossing

HEM energie houdt je aan het lijntje. Hoe kun je ervoor zorgen dat ze op uitbetalen overgaan?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hem Energie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hem Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen