Klacht HEM: Ik wacht al meer dan 3 maanden op uitbetaling van de eindafrekening

Klachtnummer
# 623606
Gebruiker
W. Hesseling
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De uitbetaling an de eindafrekening duurt al meer dan 3 maanden. HEM heeft geweigerd een redelijk maandtarief af te spreken, waarbij kosten en baten van stroom en gasleveringen in balans zijn. Ondanks mijn bewijzen van mijn extreem lage gas verbruiken en stroomproductie over de eerste 4 maanden dit jaar. Mijn gelijk bleek direct toen na opzegging (zeer snel) de eindafrekening kwam. Hoewel ik kan begrijpen dat zij het best moeilijk hebben in deze tijden, begrijp ik niet waarom, ondanks diverse herinneringen de betaling steeds wordt uitgesteld. Dit allemaal voor mijn risico.

Gewenste oplossing

Direct uitbetalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen