Klacht Hema Cadeau en Tickets: Geldigheid van zoekgeraakte cadeaubon is na een jaar verlopen; Hema wil er niets aan doen.

Willemsen

In 2018 verbleven mijn vriendin en ik in het buitenland. Op het afscheidsfeestje kregen wij van goede vrienden eind 2017 een “borrel en hapje voor 2” om nog voor ons drukke vertrek een momentje samen te kunnen hebben. Echter het hema doosje met cadeaukaart is in de verkeerde verhuisdoos terechtgekomen. We zijn het kwijt geraakt bij het haastige inpakken. Inmiddels wonen we weer in Nederland en komt het doosje nu bij het uitpakken van de verhuisdozen pas weer tevoorschijn. We zouden erg graag alsnog gebruik maken van het aan ons gegeven kado.

HEMA weigert categorisch ons te compenseren en zegt dat zij ook niet lid zijn van het keurmerk. Kortom, wij voelen ons bestolen. Zij verdienen geld zonder er iets voor te doen.

Restitutie van de oorspronkelijk betaalde waarde of alsnog geldigheidsduur verlengen.

Willemsen
Twee keer gemaild met de Hema met bovenstaande. Op de derde mail geen reactie meer gekregen. Men blijft van mening dat men niets “hoeft” omdat Hema niet lid is van het keurmerk. Verlopen is verlopen; dat er geld is betaald voor niets maakt ze niks uit. Jammer dan voor de klant.

Ook een klacht indienen over Hema Cadeau en Tickets?