Klacht Hema Cadeau en Tickets: HEMA Lekker weg cadeaubon verlopen

Robocop

Wij hebben een ooit een Hema Lekker weg cadeau pas (plezier voor moeder en baby) met 20 leuke uitjes en arrangementen gehad. De cadeaupas van 2012 blijkt niet meer geldig. Ik kan me dat voorstellen omdat de arrangementen in de tussentijd niet meer bestaan en vervangen zijn door andere arrangementen. We willen de bon wel graag verzilveren voor een fotoshoot met het hele gezin.

De gever heeft de cadeaukaart met contant geld betaald en de cadeaukaart vertegenwoordigd dus een waarde.

De cadeaukaart inwisselen voor een bijgewerkte Lekker weg pas, zodat we een fotoshoot kunnen maken met het hele gezin.

Hema Cadeau en Tickets
    Beste Robin,
    Bedankt voor je bericht. We kunnen de huidige kaart niet verlengen, omdat we over zijn naar nieuwe lekker weg arrangementen. Binnen het nieuwe assortiment bieden we geen activiteiten meer aan, waarbij je de kaart bijv. voor een fotoshoot zou kunnen gebruiken. Voor meer informatie kun je terecht bij de klantendienst van HEMA lekker weg via hlw@hema.nl

HEMA
    Robocop
    Dat is jammer. Willen jullie 'm omzetten naar 'etentje voor twee'? Ik weet niet wat de waarde van de baby card is, maar het verschil met de 'etentje voor twee' card wil ik eventueel wel bijpassen.
    Hema Cadeau en Tickets
    Dag Robin,

Kun je je klacht indienen via HEMA consumentenservice? Het kaartnummer is namelijk ook geen lekker weg product. Met vriendelijke groet, HEMA

Ook een klacht indienen over Hema Cadeau en Tickets?