Klacht Hema Cadeau en Tickets: Landal voucher niet meer te reserveren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 351252
Gebruiker
Hemaar
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Landal voucher niet meer te verzilveren.
In oktober een voucher voor Landal gekocht.
Hiernaar toe gebeld voor het maken van een reservering. Dit kon niet telefonisch, dus alleen via internet.
Dus via onze zoon afgesproken dit dan maar met de kerstdagen te regelen. Wij als computeranalfabeten konden dit zelf niet geregeld krijgen.
Tweede kerstdag viel echter helemaal in het water ivm een spoedopname in het ziekenhuis.
Na twee weken herstel geprobeerd de voucher te verzilveren. Bleek het 8 Jan. Te zijn. Voucher was tm 7 Jan te reserveren, stond in de heel kleine letters.
Direct met Hema gebeld. Moest maar een mail sturen en het zou wellicht worden opgelost.
Alles behalve dat.
Hema kon niets mee voor ons betekenen. Dus voucher niet te verzilveren en geen midweek weg. Hema haar geld, landal geen kosten en wij ons geld kwijt.

De oplossing

Terugstorten aankoopbedrag evt. minus kosten.
Of bij volgende landal actie toch maar een nieuwe voucher.

2 reacties

  1. Auteur
    Hemaar
    Datum
    Tot op heden nog geen reactie ontvangen.
    Lijkt op negeren van een probleem van meerderen.
  2. Auteur
    Hemaar
    Datum
    En het blijft verdacht stil bij de Hema.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hemaar
Datum
Uiteindelijke oplossing
HE le MA al ruk!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?