Klacht Hema Cadeau en Tickets: Lekker weg bonnen verlopen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 260949
Gebruiker
A. Bouzidi
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Voor onze huwelijk in 2013 Hema Lekker weg kadobonnen gekregen, deze zijn in een lade beland. Na een jaar zag ik tot mijn grote schrik dat de bonnen verlopen waren. Door drukte vanwege een verhuizing en de geboorte van onze twee kinderen nooit meer iets mee gedaan.

Het gaat om een bon voor een dagje uit en een bon voor een smakelijk etentje.
Na het lezen van enkele klachten hieromtrent en de geboden oplossingen toch maar proberen om enig compensatie te verlangen.
Op het moment dat ik deze bonnen kreeg heb ik er geen moment bij stil gestaan dat deze zouden kunnen verlopen. Er staat ook geen datum op de verpakking. Ik hoop dat ik hier alsnog gebruik van kan maken.

Gewenste oplossing

Alsnog gebruik kunnen maken van de bonnen.
Geboden oplossing
Geen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    A. Bouzidi
    Datum
    Nog geen reactie van Hema.
  2. Auteur
    Hema Cadeau en Tickets
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer of mevrouw Bouzidi,

    Een HEMA lekker weg arrangement is zoals aangegeven op de kaart 1 jaar geldig na aankoopdatum. Gezien u verwijst naar een cadeautje uit 2013, vermoeden wij dat deze al verlopen is. Gezien het een enige tijd geleden is (en een kaart van het oude assortiment), kunnen wij u geen coulanceregeling bieden om de kaart tegen een kleine vergoeding te verlengen.

    Bij nieuwe arrangementen kunt u eenvoudig een e-mailreminder aanvragen, zodat u 2 maanden voor de einddatum een herinnering ontvangt dat de einddatum in zicht is.

    Met vriendelijke groet,

    HEMA lekker weg

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hema Cadeau en Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen