Klacht Hema Cadeau en Tickets: Lekker weg bonnen verlopen.

sad Niet opgelost
A. Bouzidi

Voor onze huwelijk in 2013 Hema Lekker weg kadobonnen gekregen, deze zijn in een lade beland. Na een jaar zag ik tot mijn grote schrik dat de bonnen verlopen waren. Door drukte vanwege een verhuizing en de geboorte van onze twee kinderen nooit meer iets mee gedaan.

Het gaat om een bon voor een dagje uit en een bon voor een smakelijk etentje.
Na het lezen van enkele klachten hieromtrent en de geboden oplossingen toch maar proberen om enig compensatie te verlangen.
Op het moment dat ik deze bonnen kreeg heb ik er geen moment bij stil gestaan dat deze zouden kunnen verlopen. Er staat ook geen datum op de verpakking. Ik hoop dat ik hier alsnog gebruik van kan maken.

Alsnog gebruik kunnen maken van de bonnen.
Geen.

A. Bouzidi
    Nog geen reactie van Hema.
    Hema Cadeau en Tickets
    Geachte heer of mevrouw Bouzidi,

Een HEMA lekker weg arrangement is zoals aangegeven op de kaart 1 jaar geldig na aankoopdatum. Gezien u verwijst naar een cadeautje uit 2013, vermoeden wij dat deze al verlopen is. Gezien het een enige tijd geleden is (en een kaart van het oude assortiment), kunnen wij u geen coulanceregeling bieden om de kaart tegen een kleine vergoeding te verlengen.

Bij nieuwe arrangementen kunt u eenvoudig een e-mailreminder aanvragen, zodat u 2 maanden voor de einddatum een herinnering ontvangt dat de einddatum in zicht is.

HEMA lekker weg

Ook een klacht indienen over Hema Cadeau en Tickets?