Klacht Hema Cadeau en Tickets: Misleidend

Klachtnummer
# 183307
Gebruiker
Jmth
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 opwaardeerkaarten van iTunes twv e15,00 gekocht. Ik wist dat er reclame was van 20% meer opwaardeer. Bij de kaarten welke voor de kassa hingen , stond niet vermeld welke kaarten met 20% meer opwaardeer waren. Na de betaling bleek dat de meer opwaardeer niet voor deze kaarten waren !!! Ik kon ze ook niet direct omruilen voor de kaart van €25,00, terwijl ik deze eerst in m'n handen had. De verkoopsters konden niets voor mij betekenen en verwezen mij door naar de Consumentenbond .

Als er duidelijk bij de kaarten in de rek stond vermeld voor welke kaarten de meer opwaardeer geld, was er voormij niets aande hand geweest. Ik vind het zeer misleidend!

De oplossing

Tegoed van €6,00 aan iTunes, een tegoedbon of omruiling

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hema Cadeau en Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen