Klacht Hema Cadeau en Tickets: Misleidende teksten op internet bij verkoop Landal voucher

Teleurgestelde

Doordat er op de site van de Hema stond dat 'extra beschikbaar: ook in de voorjaarsvakantie geldig' hebben we een midweek voucher gekocht voor Landal. Echter toen we de voucher wilden verzilveren bleek dit niet zo te zijn. Contact opgenomen met de Hema, maar geen enkele medewerking. Wel hadden ze gauw de internet pagina veranderd. Heel veel telefoon en mailcontact gehad. We krijgen geen antwoord op onze vragen en worden via de telefoon afgescheept. Bovendien duurt het soms 3 weken voordat je reactie krijgt. Ook nog via thuiswinkel geprobeerd, maar die doen ook niks voor je. Zelfs met bewijzen zoals screenshots en foto's geen enkele medewerking. Zelfs nog voorgesteld om de voucher om te zetten naar een weekendvoucher, maar ook niet mogelijk. Door dit alles kunnen we de voucher niet meer verzilveren. We zijn gewoon beduveld en je kan er niks aan doen. Weg 135 euro.

Mijn geld terug of zorgen voor een passende oplossing

Teleurgestelde
    De voucher is inmiddels niet meer te verzilveren. Geen enkele reactie van de Hema, superklantvriendelijk.

Teleurgestelde
We moesten maar proberen om de voucher via bijvoorbeeld marktplaats te verkopen.

Ook een klacht indienen over ?