Klacht Hema Cadeau en Tickets: verlopen lekker diner voor twee

Buenk Koelewijn

Op de voorkant van de verpakking en ook op het bij behorende boekje staat niets over geldigheid. Toen ik wilde gaan boeken kreeg ik de melding verlopen. Ja en dan blijkt het achterop te staan met erg kleine lettertjes. Ik kies al een aantal jaren voor een Hema cadeaubon als kerstpakket. Die zijn onbeperkt . Vandaar ook dat ik er niet vanuit gegaan ben dat deze opeens maar een jaar geldig zou zijn. Erg verwarrend en onduidelijk. Er is tenslotte gewoon 60,00 euro betaald voor dit arrangement. Wij hebben hem gekregen voor het helpen verhuizen van iemand die ging scheiden. Zo breed heeft zij het ook niet en ook zij was niet op de hoogte van de beperkte geldigheid. Uw eigen personeel is ook niet goed op de hoogte . Vanmiddag werd mij eerst nog meegedeeld dat ze nu wel onbeperkt geldig waren maar dat werd weer achterhaald door een leidinggevende die melde dat ze ermee bezig waren dat te veranderen.

Ik wil graag compensatie zodat wij alsnog een keertje uit eten kunnen gaan

Hema Cadeau en Tickets
    Geachte mevrouw Koelewijn, Vervelend dat u niet gebruik heeft kunnen maken van het arrangement. Het lekker weg doosje is zoals is aangegeven één jaar na aanschafdatum geldig en is niet zoals een cadeaukaart onbeperkt geldig. Desalniettemin willen wij u natuurlijk tegemoet komen. HEMA lekker weg klantenservice zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, HEMA lekker weg
    Buenk Koelewijn
    De reactie is snel en hoopgevend, ik ben benieuwd.

Ook een klacht indienen over Hema Cadeau en Tickets?