Klacht Hema Cadeau en Tickets: verlopen voucher landal

carla

in april 2016 ticket voor landal weekendje weg gekocht,(hema tickets bungalow weken) betaald 159 euro, gelijk in de mailbox gekregen,. ik had de mail gelijk opgeslagen maar de bijlage nog niet geopend (stom natuurlijk). nu wou ik het weekendje weg arrangement boeken, dus de bijlage , de voucher, geopend, blijkt dat hij niet meer geldig is.....echt balen want wel 159 euro betaald.

graag wil ik de verlopen voucher inwisselen voor een nieuwe voucher ( omdat de voucher aktie hema tickets bungalow weken nu ook weer is gestart), die nu deze periode geldig is zodat ik alsnog het weekendje weg kan boeken bij Landal.

Hema Cadeau en Tickets
    Beste mevrouw De Ruijter,

Vervelend dat u niet goed op de hoogte bent geweest van de verzilveringsperiode. Dit is één van de belangrijkste voorwaarden, die wij als verkooppunt dan ook expliciet vooraf communiceren. We kunnen namelijk achteraf niets meer voor u betekenen. Ik moet u dan ook teleurstellen.

HEMA tickets
    carla
    das echt teleurstellend ....dat is 159 euro gewoon weggooien voor mij, had gehoopt op een andere voucher of eventueel een korting dan bij landal bij een volgende boeking......

Ook een klacht indienen over Hema Cadeau en Tickets?