Klacht Hema Cadeau en Tickets: voucherwaarde verzilveren!

Het niet kunnen verzilveren van mijn betaalde voucher van 125,-

Binnen de geldigheidtermijn dit gemeld! Ze blijven weigeren tot vergoeding en willen de naam van de beslisser hierover niet vrij geven.

Het betaalde bedrag terug geeft dat wel een tegoedbonbon met deze waarde.

Polonus
    Ik wil dat mijn klacht serieus wordt behandeld. Ik had niet alleen te teleurstelling van niet op vakantie te kunnen maar ben nu al weken bezig om mijn geld terug te krijgen. Zodra het inwisselen niet mogelijk was heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Ik wil mijn geld terug zo niet dan ga ik ook Radar en Kassa inschakelen.
    Polonus
    Graag een prettige afhandeling van mijn klacht Hema! U krijgt ook nog een officiële brief van mij. Geef mijn geld terug, geef een tegoed bon of een soortgelijke reis. Dit is niet fair!!
    Polonus
    Nog steeds is mijn klacht niet naar behoren door de Hema behandeld. Graag de verzilvering van mijn voucher van 125,- euro!!!!!
    Polonus
    Nog steeds wacht ik geduldig op een reactie van de Hema. Ik koop niets meer bij de Hema totdat dit is opgelost! Zeg ik tegen vrienden en bekende deze winkelketen te mijden tot er een eerlijke oplossing komt. Als de omzet daalt is deze voucher veel meer waard!
    Polonus
    Ik verwacht van de Hema nog steeds een redelijke reactie en een vergoeding!
    Polonus
    Wat duurt dit lang. Inmiddels al weer 14 dagen geleden dat ik de klantenservice van de Hema heb aangeschreven! Nog steeds heb ik geen reactie ontvangen. Wat kan ik nog meer doen om ze te laten in zien dat dit oneerlijk is!
    Polonus
    Ja, geweldig zeg dat Hema mijn klacht blijft negeren en vast blijft houden bij een oneerlijke, egoïstische en commerciële besluit! Ze begrijpen niet dat mijn levenslange negeren van hun bedrijf en de solidariteit van mijn vrienden ze veel meer geld kost dan de eerlijke vergoeding van mijn mis gelopen vakantie van 150,- euro!
    Polonus
    Het bedrag is 125,- i.p.v. 150,-! Maar voor mij blijft het veel geld dat is weggegooid!

Polonus
Geen enkele reactie van de klantenservice van de Hema!!!!

Ook een klacht indienen over ?