Klacht HEMA Fotoservice: Bestelling 16-12 twee weken later nog altijd in productie

Patricia.dH

Op 16/12 onze kerstkaarten besteld, op de website stond de normale levertijd dus dat moest goed komen. Helaas nu op 28-12 nog altijd geen kaarten ontvangen. Op de website staat nog altijd de normale levertijd, er staat niets over langere levertijd oid (dan had ik ze namelijk wel ergens anders besteld). Mijn bestelling staat nog steeds op “in productie”, ik heb na mijn bestelling geen enkel mailtje ontvangen van hema over dat het langer duurt of wat de status is. Ik heb nog met ze gechat maar dan krijg ik een standaard lap tekst dat het vanwege Corona langer duurt en dat ze daar niets aan kunnen doen. Annuleren kan niet omdat het een gepersonaliseerd product is. De kans wordt steeds aannemelijker dat we onze kaarten pas in het nieuwe jaar ontvangen en ze dan nog moeten versturen. Zonde van het geld, en jammer van de kerstwensen. Ik baal hier ontzettend van en vind de hema echt ontzettend onprofessioneel. Ik bestel echt nooit meer via hema.

Ik zou het netjes vinden als de kerstkaarten geannuleerd kunnen worden en ik mijn geld terug krijg. Ik heb niets meer aan die kaarten tegen de tijd dat ik ze geleverd krijg.

Wij vinden dat HEMA Fotoservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HEMA Fotoservice?