Klacht HEMA Fotoservice: Bestelling 16-12 twee weken later nog altijd in productie

Klachtnummer
# 507235
Gebruiker
Patricia.dH
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 16/12 onze kerstkaarten besteld, op de website stond de normale levertijd dus dat moest goed komen. Helaas nu op 28-12 nog altijd geen kaarten ontvangen. Op de website staat nog altijd de normale levertijd, er staat niets over langere levertijd oid (dan had ik ze namelijk wel ergens anders besteld). Mijn bestelling staat nog steeds op “in productie”, ik heb na mijn bestelling geen enkel mailtje ontvangen van hema over dat het langer duurt of wat de status is. Ik heb nog met ze gechat maar dan krijg ik een standaard lap tekst dat het vanwege Corona langer duurt en dat ze daar niets aan kunnen doen. Annuleren kan niet omdat het een gepersonaliseerd product is. De kans wordt steeds aannemelijker dat we onze kaarten pas in het nieuwe jaar ontvangen en ze dan nog moeten versturen. Zonde van het geld, en jammer van de kerstwensen. Ik baal hier ontzettend van en vind de hema echt ontzettend onprofessioneel. Ik bestel echt nooit meer via hema.

Gewenste oplossing

Ik zou het netjes vinden als de kerstkaarten geannuleerd kunnen worden en ik mijn geld terug krijg. Ik heb niets meer aan die kaarten tegen de tijd dat ik ze geleverd krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Fotoservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Fotoservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen