Opgelost door HEMA Fotoservice: Fotoboek schuin afgesneden, HEMA reageert niet

content Opgelost
Juanita63

Fotoboek is schuin afgesneden. Ik probeer al weken de HEMA te bereiken via mail, telefoon, klachtenformulier en chat met klantenservice maar het is tot op heden niet gelukt. Wel krijg je mailtjes dat ze met je klacht aan de slag gaan, maar je hoort helemaal niets

Ik wil een goed fotoboek dat recht afgesneden is
Uiteindelijk toch met de klantenservice kunnen chatten, telefoneren was niet mogelijk. Zij konden eerst geen oplossing bieden. Ik heb hen verteld dat ik zeer ontevreden over de gang van zaken ben, maar de dame zei dat zij er niets aan kon doen. Waarom ben je dan ‘klantensupport’? Afijn, binnen 5 minuten na het beëindigen van de chat kreeg ik opeens een mail binnen met daarin een kortingscode zodat ik mijn product opnieuw kon maken. Waarom het nu wel opeens kon? Echter, het is wél zoals het zou moeten. Nu maar hopen dat dit fotoboek correct binnenkomst, vandaar ‘opgelost onder voorbehoud’

Wij vinden dat HEMA Fotoservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HEMA Fotoservice?