Klacht HEMA Fotoservice: Fout in systeem bestelling fotoboek

Klachtnummer
# 551551
Gebruiker
c.m. bronner
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beste Hema,

op zaterdag 14 augustus heb ik een fotoboek online gemaakt. Toen ik overging naar bestellen, kreeg ik de melding "uw winkelmandje is nog leeg", er volgde ook geen bevestiging van de bestelling. Ik heb toen opnieuw geprobeerd het fotoboek te bestellen. De tweede keer lukte het en ontving ik ook het bericht "bedankt voor je bestelling". echter later ontving ik een mail dat de eerste bestelling wel was geplaatst.
Ik heb toen via de chatfunctie laten weten dat de eerste bestelling moest worden geannuleerd. Het antwoord was dat ik de bestelling niet kan annuleren. Ik vind het niet terecht dat ik het fotoboek nu 2x moet afnemen/betalen, er was een fout in het systeem van de Hema; ik kreeg 2 signalen die aangaven dat de bestelling niet was gelukt:
de melding "het winkelmandje is leeg
geen melding 'bevestiging van de bestelling'

Graag wil ik dat u mij vrijstelt van het betalen van de eerste bestelling.

Gewenste oplossing

Ik wil het de bestelling eerste fotoboek niet afnemen/betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Fotoservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Fotoservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen