Klacht HEMA Fotoservice: HEMA fotoservice beloofd binnen 3 dagen te verzenden maar dit gebeurd niet. Ik wacht al 10 dagen

Klachtnummer
# 507332
Gebruiker
Lianne
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 19 december heb ik 4 foto's besteld bij HEMA die nu op 29 december nog steeds niet binnen zijn. Online staat er dat ze het na 3 dagen verzenden. Ik kreeg inderdaad na 3 dagen een mail dat het verzonden was maar als ik op de trackingcode klik staat er dat post NL nog steeds niets heeft ontvangen van HEMA. Het is duidelijk dat HEMA online nog veel te leren heeft.
Ik heb net al 20 minuten aan de telefoon gehangen en nog maar 2 wachtende voor mij opgeschoten dus ik heb opgehangen nadat ik op trustpilot zag dat mensen langer dan een uur aan de telefoon hebben gehangen. De chat werkt ook niet goed. In de chatfunctie had ik 33 wachtende voor me en na een paar minuten wordt er gewoon uitgegooid en kan ik weer opnieuw beginnen.
Ik heb helemaal geen mail gehad dat het langer gaat duren, er wordt niet gecommuniceerd. Op de website staat nog steeds dat ze het binnen 3 dagen verzenden wat duidelijk niet het geval is.
Ik heb mijn moeder en oma gisteren een leeg fotolijstje cadeau moeten doen, niet grappig dit!

Gewenste oplossing

Het zou netjes zijn als ze contact opnemen met hun klanten als het zo lang duurt. Ik zag online dat mensen hun bestelde kerstkaarten na kerst nog steeds niet binnen hadden. Ik heb ze gemaild en krijg nu binnen 5 dagen antwoord (hoop ik, aangezien hun tijden niet echt betrouwbaar zijn).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Fotoservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Fotoservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen