Klacht HEMA Fotoservice: Hema misleidend naar zijn klanten

Traan44

5/12 fotoalbum besteld. Zou 5 werkdagen duren. Telnr klantenserv werkte niet, andere nummer Hema 1 uur in de wacht en 5x eruit gegooid. Uiteindelijk via chat. Het lag aan Corona, daarna PostNL maar echt een duidelijk antwoord krijg je niet. 24dec was het klaar en verzonden naar winkel. Alleen winkel was alleen open voor pakjes die niet van Hema waren. 15/12 ook nog twee foto mokken besteld. Zou 2 dagen duren. Weer hetzelfde verhaal als hierboven. Het ergste is ook nog dat ik 16/12 een mail ontving dat ik nog op tijd was om voor de kerst nog een fotocadeau kon bestellen. Toen wisten jullie al dat het niet ging lukken. Het is nu 2/1 en de mokken staan nog steeds in productie.

Nooit heeft Hema zijn excuses aangeboden en ons als klant alleen maar voorgelogen en nieuwe klanten misleid door niet duidelijk te zijn met leverdatum. Wij zaten met kerst zonder cadeaus terwijl heel veel lokale ondernemers blij waren geweest met deze omzet.

Ik wil een excuses en dat zij hun problemen erkennen en actie ondernemen op hun leveringen. Ik zou graag iemand van Hema willen spreken ipv zo’n stomme chat waar ze je kunnen wegduwen als ze het niet meer weten

Wij vinden dat HEMA Fotoservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HEMA Fotoservice?