Wij vinden dat HEMA Fotoservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht HEMA Fotoservice: Levering veel later dan op de website staat. En slechte service thuisbezorgen.
Details
Klacht
Op 3 december heb ik een fotoboek besteld. Volgens de website wordt het fotoboek dan binnen 5 werkdagen geleverd. Ik krijg echter pas op 21 december weer een bericht. Dat vindt ik dus heel bijzonder laat!Oorspronkelijk zou het fotoboek in de winkel worden geleverd, maar die is natuurlijk nu niet open. Tot mijn verbazing staat in de mail dat dit niet omgezet kan worden naar thuislevering. Dit betekent pas dat ik (hopelijk) pas na 19 januari het fotoboek op kan halen!
Gewenste oplossing
Zo snel mogelijk het fotoboek opsturen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.