Klacht HEMA Fotoservice: Levering veel later dan op de website staat. En slechte service thuisbezorgen.

Klachtnummer
# 505347
Gebruiker
margreet
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 3 december heb ik een fotoboek besteld. Volgens de website wordt het fotoboek dan binnen 5 werkdagen geleverd. Ik krijg echter pas op 21 december weer een bericht. Dat vindt ik dus heel bijzonder laat!
Oorspronkelijk zou het fotoboek in de winkel worden geleverd, maar die is natuurlijk nu niet open. Tot mijn verbazing staat in de mail dat dit niet omgezet kan worden naar thuislevering. Dit betekent pas dat ik (hopelijk) pas na 19 januari het fotoboek op kan halen!

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk het fotoboek opsturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Fotoservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Fotoservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen