Klacht HEMA Fotoservice: onbereikbaarheid en onduidelijkheid mbt tot op heden niet ontvangen bestelling fotoproducten.

Klachtnummer
# 311135
Gebruiker
mleneg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onbereikbaarheid van Hema-klachtenservice, de klantenservice kan na lang wachten aan de telefoon alleen je klacht aanhoren, niet verwerken en verwijzien je door naar een klachtenservice die niet bestaat! HEMA beantwoord geen emailcontact tijdens en blijkbaar dus ook buiten kantoortijden! Hoe bestaat het in deze huidige digitale wereld? Van het kastje naar de muur wordt je gestuurd!
Binnen 5 dagen levering? Na 14 dagen nog steeds niets ontvangen! Sta ik met lege handen op een bruiloft, bedankt HEMA, ook geen mail sturen mbt de status van de bestelling of een verontschuldiging of gewoon een update van de bestelling, danwel een deel van de bestelling nasturen... is allemaal ook niet mogelijk bij de HEMA... Eerst werd mij verteld dat alle produkten nog in productie waren toen ik op 29 Juni belde, vandaag 4 Juli is mij verteld dat een deel al op de 26ste Juni klaar was!!!
Hoe is het mogelijk, allemaal no-reply nep emailadressen op de website, vies spelletje dit, echt HEMA!

M uit Alphen

De oplossing

mijn reeds bestelde producten zo snel mogelijk in huis, excuses, mijn geld terug en een goed bereikbare, naar behoren functionerende klachtenservice middels de website van de HEMA. Openheid en transparantie m.b.t communicatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Fotoservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HEMA Fotoservice?