Klacht HEMA Fotoservice: Slecht geïnstrueerd personeel, dus verkeerde voorlichting en 2 maanden niet reageren op klacht(en)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 562688
Gebruiker
P.J.F. Koning
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 23 augustus zo'n 360 foto's afdrukken. Op de automaat in de winkel Pijnacker mis ik de meerdagenservice. Maar volgens een medewerker kan dat nog steeds en de kosten zijn navenant.
De dames werken zich uit de naad en op sluitingstijd kan ik na betaling van € 103,70 met die 360 foto's de deur uit.
Maar thuis blijkt dat je in de winkel alleen maar voor snelservice terecht kunt. Meerdagenservice kan alleen via internet. De automaten bij alle Hema's zijn aangepast/vervangen. Maar het personeel niet goed geïnstrueerd. En dus had ik voor ongeveer € 55,-- klaar kunnen zijn.
Op 23/8 klacht gestuurd naar Hema nr. M2021-08 6811. Kan 5 werkdagen duren. Na 5 weken opnieuw geklaagd Nr. 2021-10 1156 met verwijzing naar 23/8. Op 27 oktober nog steeds geen reactie.

Gewenste oplossing

Eindelijk reageren. En na 2 maanden ook compenseren. Schade samen delen?
Kassabon beschikbaar, maar de site pakt het bestand niet op bij de Bijlagen
Geboden oplossing
Na 3,5 maand (!) op 13/12/2021 een reactie van Hema Klantenservice met excuses voor de late reactie. Of ik nadere info wil verstrekken en de kassabon wil opsturen/mailen. Op 13/12 info en kassabon verstrekt. Op 14/12 een reactie van weer een andere medewerker: "We kunnen niets voor je doen, je moet terug naar het filiaal in Pijnacker". Dat doe ik dus niet na 3,5 maanden. En op 15/12 laat ik dat per email aan Hema Klantenservice weten. Ik ga zeker niet terug naar Hema Pijnacker omdat de basis voor de "misser" bij Hema Centraal ligt: in noodtempo nieuwe machines plaatsen zonder het personeel goed te instrueren. Ik stel dat ik een gebaar van Hema Klantenservice verwacht en stel voor de schade (zo'n € 50,--) te delen. En dat ik daar een week voor zal wachten alvorens mij weer via Klachtenkompas zal manifesteren. Toen werd het weer oorverdovend stil..... Dus bij deze...... Piet Koning
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HEMA Fotoservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over HEMA Fotoservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen