Wij vinden dat HEMA Fotoservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht HEMA Fotoservice: Slecht geïnstrueerd personeel, dus verkeerde voorlichting en 2 maanden niet reageren op klacht(en)
Details
Klacht
Op 23 augustus zo'n 360 foto's afdrukken. Op de automaat in de winkel Pijnacker mis ik de meerdagenservice. Maar volgens een medewerker kan dat nog steeds en de kosten zijn navenant.De dames werken zich uit de naad en op sluitingstijd kan ik na betaling van € 103,70 met die 360 foto's de deur uit.
Maar thuis blijkt dat je in de winkel alleen maar voor snelservice terecht kunt. Meerdagenservice kan alleen via internet. De automaten bij alle Hema's zijn aangepast/vervangen. Maar het personeel niet goed geïnstrueerd. En dus had ik voor ongeveer € 55,-- klaar kunnen zijn.
Op 23/8 klacht gestuurd naar Hema nr. M2021-08 6811. Kan 5 werkdagen duren. Na 5 weken opnieuw geklaagd Nr. 2021-10 1156 met verwijzing naar 23/8. Op 27 oktober nog steeds geen reactie.
Gewenste oplossing
Eindelijk reageren. En na 2 maanden ook compenseren. Schade samen delen?Kassabon beschikbaar, maar de site pakt het bestand niet op bij de Bijlagen
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.